یانت وبلاگ کارکنان

ساخت وبلاگ

نمایش "Fenty x Puma Spring '18 ریحانا" یکی از بزرگترین رویدادهایی در هفته مد روز نیویورک است که از لباس های تایید شده Bad Gal به شخصیت های A-list در ردیف جلو تضمین شده است. اگر شما در حال حاضر در مورد آنچه که می پوشند فکر می کنم، رح شما را پوشش داده - از مچ پا پایین، حداقل. جوراب Fenty x Stance جدید خود را این صبح کاهش داد و مانند طرح های گذشته اش برای برچسب (که شامل ریش های بلند و ریشدار و جوراب های زانو راه راه با Bad Gal در اسکریپ گوتیک) شلوار جین شما
 
مجموعه Iconic Looks دارای دو مجموعه جوراب با تفسیر فوق العاده مفصلی از یادداشت های ممتاز Rih است. در جعبه موسیقی ویدئو، یک جفت از لحاظ قرمز، سبز و مشکی تامبی Hilfiger لباس او را در فیلم "کار" خود را پوشید، و دیگر شلوار جین شلوار کوتاه شلوار و کریستال از "Pour It Up" را جاودانه می کند. سپس جعبه نمایش جوایز وجود دارد، که دارای دو مدیتیشن بالا می باشد: یک جفت از لباس جواهرات CFDA 2014 با درخشش آینه سلیمان ریحانا، و دیگر گل های زرد آن را از سال 2015 مات گل ژیانگ ژولیت زرد رنگ امروزی نشان می دهد.
 
هر مجموعه برای 48 دلار و یا 24 دلار در هر جفت فروش می کند. آنها برای هر Superfan Rihanna ضروری هستند، اما جوراب های نوآورانه به این موضوع نیاز دارند که در پاییز امسال قرار گیرند. این یک روند با گستردگی بسیار گسترده است، از ریحانا تا جاستین Trudeau، که توجه خود را برای جوراب وحشی خود را. ما مخفیانه امیدواریم که او یک جفت ریحانا را بپوشد تا لباسهای کلاسیک قهوه ای خود را بپوشاند؛ احتمال وقوع آن باریک است، اما می توانید تصور کنید؟

یانت وبلاگ کارکنان...
ما را در سایت یانت وبلاگ کارکنان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : yanet yanetblog بازدید : 355 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 13:50